Copywriting

Een goede tekst kan álles: ingewikkelde onderwerpen helder uitleggen, klanten inspireren om zaken met jou te doen, websitebezoekers activeren of achterlaten met een glimlach, stakeholders snel en beknopt de informatie geven die zij nodig hebben.

Ik schrijf al meer dan tien jaar teksten voor verschillende opdrachtgevers. Zodoende heb ik me verdiept in een breed scala aan onderwerpen. Daar gaat mijn journalistieke hart sneller van kloppen. Als je maar goed genoeg doorvraagt vind je altijd, en overal, wel een verhaal. ‘Journalist ben je 24/7‘, zei de chef redactie van het Noordhollands Dagblad (mijn eerste opdrachtgever).

Actie

Mijn teksten hebben altijd een kleine knipoog. Een wijze les tussen de regels. Een subtiel vonkje emotie. Een duwtje in de juiste richting. Ik wil dat mijn teksten niet alleen gelezen worden, ik wil dat ze inspireren tot actie: of dat nu het downloaden van een e-book is, het openen van een mailing of het lezen van een jaarverslag.

Schrijfcoach

Naast contentspecialist en copywriter ben ik schrijfcoach. Ik organiseer schrijfretraites en deel schrijfopdrachten en routines om door middel van schrijven het beste uit jezelf te halen. Daarover lees je meer op mijn site letters & latte.